Otevřené vouchery: Rezervaci proveďte co nejdříve na e‑mailu rezervace@carlsbadinn.cz nebo na tel. 602 157 103 – zároveň uveďte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Procedury a spa je vhodné objednávat předem na tel. čísle +420 602 157 101.
Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
Jedno dítě do 5,9 let na lůžku s rodiči a bez stravy: zdarma
Děti mají v rámci balíčků vstup do privátního wellness zdarma
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, na stránkách slevomatu uvádíte, že pokud je nástup
v neděli (máme nástup 13.2.), tak že je privátní wellness 2 hodiny.
Bohužel po kontaktování hotelu mi bylo sděleno, že privátní wellness je
pouze na 1 hodinu i když máme nástup v neděli. Proto jsem samozřejmě
zakoupil a rezervoval termín pobytu s nástupem v neděli. Prosím tedy
o vysvětlení a ověření. Děkuji
Hotel Carlsbad Inn****
Dobrý den,
2 hodiny privátního wellness je v případě zakoupení balíčku, či
voucheru: Pobyt v pokoji Comfort (všední dny, neděle až pátek). Jedná se
tedy o pobyt, kdy je hostu ubytován u nás v hotelu od neděle do
pátka.
Pokud jste takový voucher zakoupil, máte samozřejmě tyto 2 hodiny
k dispozici.
Poprosím Vás o případné zaslání Vašeho voucheru na reservation@carlsbadinn.cz,
abych zkontroloval Váš voucher a případně situaci napravil.
S pozdravem
Reservation Manager
Filip Kolaci
Parkhotel Carlsbad Inn****
Simona
Dobrý den, chtěla bych zakoupit pro mé rodiče pobyt u vás na 3 dny.
A zajímá mě, jestli bude v ceně nabízená sauna, welness a procedury,
nebo se tohle vše bude muset ještě přikoupit? Moc děkuji za odpověď a
přeji hezký den. :-)
Slevomat.cz
Dobrý den, Simono :)
při výběru varianty je zde vždy napsáno, co je v ní zahrnuto. V této
nabídce je u většiny variant v ceně hodina privátního wellness a
případně další procedury. Přesný popis najdete vždy u konkrétní
varianty.
Pěkný den :)
petra vojtiskova
dobrý den, když k Vám pošlu rodiče vlakem jaká je dostupnost z vlk.
nádraží?
Hotel Carlsbad Inn****
Dobrý večer,
z vlakového nádraží v Karlových Varech lze dojet autobusem na autobusové
nádraží Tržnice a odtamtud autobusem číslo 17 do Dalovic na zastávku
Dalovice náměstí která se nachází v blízkosti našeho Hotelu.
Lenka
Dobrý den, chtěla bych dát rodičům voucher na ubytování u Vás
v hotelu. Vouchery máte ale zatím jen do 30.4.2022. Oni by určitě chtěli
jet třeba až v červnu. Budete vouchery do Vánoc prodlužovat?
Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Lenko, tato nabídka je koncipována pouze do 30.4.2021 a do
tohoto data je tedy potřeba voucher uplatnit. Pokud byste chtěl službu
využít později, můžete si nastavit upozornění na nové nabídky
obchodníka, díky tomu Vám případná další akce s delší platností
voucherů neunikne. Uděláte to jednoduše tak, že kliknete na název podniku,
a poté na „Upozornit nabídky tohoto podniku“. Případně se mrkněte po
jiných nabídkách na našich stránkách, věřím, že z tak široké
škály všemožných nabídek najdete tu pravou :) Pěkný den, Tomáš
Leona Valíčková
Dobrý den, chtěli bychom 4. kamarádky v termínu 12.-16.12.2021 u Vás
ubytovat se snídaní nebo s polopenzí, je to u Vás možné a jaká by byla
cena? Nedočetla jsem se , zda máte i pokoje pro 4. osoby. Mnohokrát děkuji
za odpověď. Leona, Jižní Morava.
Slevomat.cz
Dobrý den, Leono, nabídka je maximálně koncipovaná pro 2–3 osoby.
V případě individuální poptávky, můžete kontaktovat přímo hotel na
e-mailu: rezervace@carlsbadinn.cz
či tel. +420 602 157 103. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Daniela Kloudova
Dobry den . Je možnost parkovani u hotelu ?
Slevomat.cz
Dobrý den, Danielo, parkování u hotelu je zdarma. Přeji Vám krásný
den, Tomáš :)
Jindřich Hejl
Dobrý večer,
při třídenním pobytu nabízíte v ceně kolik snídaní a večeří?
Chápu správně vše 2× nebo jenom 1×?
Děkuji za odpověď Jindra
Slevomat.cz
Dobrý den, Jindřichu. Děkuji za Váš dotaz. Pokud si vyberete pobyt na
tři dny, tak ano. Stravu budete mít zakoupenou po celou dobu pobytu. Hezký
den. Matěj, Slevomat.cz
Blanka Kolingerová
Dobrý den, při pobytovém balíčku – Pobyt v pokoji Comfort
s polopenzí (kdykoli) je uvedena cena za pár? Děkuji Blanka
Hotel Carlsbad Inn****
Dobrý den,
ceny jsou uvedeny za pokoj. Je to tedy cena za pár.
S přáním hezkého dne
Filip Kolaci
Hotel Carlsbad Inn****
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, na stránkách slevomatu uvádíte, že pokud je nástup v neděli (máme nástup 13.2.), tak že je privátní wellness 2 hodiny. Bohužel po kontaktování hotelu mi bylo sděleno, že privátní wellness je pouze na 1 hodinu i když máme nástup v neděli. Proto jsem samozřejmě zakoupil a rezervoval termín pobytu s nástupem v neděli. Prosím tedy o vysvětlení a ověření. Děkuji
Dobrý den,
2 hodiny privátního wellness je v případě zakoupení balíčku, či voucheru: Pobyt v pokoji Comfort (všední dny, neděle až pátek). Jedná se tedy o pobyt, kdy je hostu ubytován u nás v hotelu od neděle do pátka.
Pokud jste takový voucher zakoupil, máte samozřejmě tyto 2 hodiny k dispozici.
Poprosím Vás o případné zaslání Vašeho voucheru na reservation@carlsbadinn.cz, abych zkontroloval Váš voucher a případně situaci napravil.
S pozdravem
Reservation Manager
Filip Kolaci
Parkhotel Carlsbad Inn****