Pobyt nedaleko Orlických hor: snídaně či polopenze, wellness, masáž i vyjížďka na koních
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den.
Vzhledem k současné situaci, kdy máme doma dvě děti, testuje se 2×
týdně v zaměstnání a jsme tedy stále „jednou nohou v karanténě“,
mne zajímá, zda bude možné termín změnit v případě nařízené
karantény i v době kratší než 8dní? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, Martino, s tímto dotazem se prosím obraťte na naši
zákaznickou péči: https://www.slevomat.cz/kontakt nebo
na hotel na e-mailu: hotel@hotel-panskydum.cz
či tel. +420 604 232 451. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,
děkujeme, že máte zájem o rezervaci pobytu právě v našem hotelu Panský
Dům v Kostelci nad Orlicí.
K Vašemu dotazu: pokud by se jednalo o přímo budoucí ubytované osoby, tak
se v případě doložení lékařské zprávy a covidu, případné
karanténě může termín v době kratší než 8 dní před příjezdem
odložit na termín jiný. Druhou variantou je zakoupit Voucher s otevřeným
termínem a termín u nás zamluvit, až budete situace ,,jistější´´.
S pozdravem,
recepce hotelu
Dobrý den. Je možné si ve vašem hotelu zajistit pobyt v jednolůžkovém pokoji?
Dobrý den,
Lze si zakoupit pokoj dvoulůžkový obsazený 1 osobou.
Jednolůžkové pokoje jako takové nemáme.
V případě jakýchkoliv dotazů mne prosím kontaktujte na tel.
604 232 451.
S pozdravem,
Recepce hotelu
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Dá se tento pobyt u Vás platit kartou Endered.
Dobrý den,
u nás na naší hotelové recepci se dá platit kartou Edenred.
Děkujeme za Váš dotaz.
S pozdravem,
recepce hotelu.