5* hotel Imperial v Karlových Varech: luxusní polopenze, wellness a 3 lázeňské procedury
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, parkování je u hotelu? Děkuji p. Petr
Dobrý den, Mamulo, děkuji za dotaz.
Ano, parkování je u hotelu možné. Příplatek za něj činí 500 Kč/noc (20 €).
S přáním hezkého dne, Eva
Dobrý den,
je u Vás možné nahlásit stravovací omezení a mít možnost speciální
stravy? Případně máte standardně v nabídce veganské porkmy či jídla
bez laktózy a masa?
Děkuji.
Dobrý den, paní Velebilová,
děkujeme za Váš dotaz. Snídaně i večeře v hotelu Imperial probíhají
v restaurantu Prague. Stravování probíhá formou bohatých nabídkových
stolů, což Vám umožní vybrat si podle Vašich stravovacích preferencí.
Mléko bez laktózy je k dispozici na vyžádání u našeho personálu.
Těšíme se na Vaši návštěvu.
S pozdravem,
Adéla, obchodní oddělení hotelu Imperial
Dobrý den, tato dnešní sleva platí jen pokud si hned při koupi rezervuji termín? Děkuji
Dobrý den, Vladimíro,
slevy se načítají i při zakoupení pobytu bez termínu.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den,
domácího mazlíčka musíme nahlásit dopředu a jak zaplatím příplatek?
Děkuji za informaci.
S pozdravem Kateřina Jahelková
Dobrý den,
ano, je lepší ho nahlásit dopředu.
Extra doplatek za domácí zvíře na pokoji je 560,–CZK / za noc /
zvíře.
Vstup s Vaším domácím mazlíčkem není povolen do našich restaurací,
kaváren a wellness prostorů.
Rezervační oddělení
Dobrý den, pokud koupím poukaz pro dvě osoby, je možné, aby všechny
procedury využila pouze jedna osoba? Je možné dokoupení procedur?
Děkuji
Dobrý den, paní Poláčková,
děkujeme za Váš dotaz! Ano, určitě je možné, aby procedury využila pouze
jedna osoba. Dokoupení procedur je možné. V případě zájmu se můžete
obrátit na naše rezervační oddělení, které Vám zašle seznam a ceník
procedur.
Děkujeme a budeme se těšit na Vaši návštěvu.
S pozdravem,
Adéla – obchodní oddělení, hotel Imperial
Nový dotaz
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.
Prosím, mají všechny pokoje balkón"
K pohodlí pobytu potřebuji balkon. děkuji za odpověď.
Dobrý den, pane Honzů,
děkujeme za Váš dotaz a zájem o služby hotelu Imperial. Rádi bychom Vás informovali, že ne všechny naše pokoje mají balkony. Pokud je pro Vás balkon důležitý, prosím uveďte to při vytváření rezervace do poznámky a my se vynasnažíme Vám zajistit pokoj s balkonem.
Těšíme se na Váš pobyt!
S pozdravem,
Adéla
Obchodní oddělení hotelu Imperial