Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 224 502 626 nebo e‑mailem na rezerwacja@sunandsnow.pl.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
V případě nejasností nebo problému kontaktujte partnera na české zákaznické lince na tel. 792370633 od pondělí do pátku od 12:00 do 18:00.
Vratná kauce: Na začátek pobytu je nutné složit vratnou kauci v hodnotě 500 PLN, která slouží k pokrytí případných škod.
Poplatek za úklid: Hotel vyžaduje povinný poplatek za závěrečný úklid apartmánu ve výši 290 PLN.
Vyzvednutí klíčů na adrese: Władysława Łokietka 19, Sopot 81–735 (tel. +48606466002 nebo +48882055088)
Pozor:
Pokud na místo dorazíte v jinou dobu než mezi 9:00 a 17:00 nebo o víkendu, kontaktujte recepci alespoň den předem na tel. 48 224 502 626 nebo na rezerwacja@sunandsnow.pl. Domluvíte se, jakým způsobem uhradíte případné doplatky (parkování, úklid apod.). Platba musí být provedena před příjezdem, jen poté vám mohou předat klíče od apartmánu.
Ve vybraných apartmánech je možný vstup do apartmánu pomocí dveřního kódu, který bude poskytnut v den příjezdu po vyřízení formalit. Informace o vyzvednutí klíčů obdržíte několik dní před příjezdem. Návod jak použít dveřní kód naleznete i v tomto videu.
2 dny před datem příjezdu obdržíte automatickou zprávu s odkazem na manažera pobytu Click & Stay, prostřednictvím kterého vyřídíte všechny formality pro odbavení. Tato zpráva je zaslána ve stejném tvaru každému hostu a je zde odkaz na celou platbu za rezervaci. Ve Vašem případě je již platba za pronájem na Slevomat provedena, proto prosím ignorujte zprávu, že rezervace není uhrazena. Konečný odkaz na platby, které zbývá u vás provést (úklid, případně parkování, pobyt se psem atd.), bude zaslán v den přihlášení.
Na vaší kartě je zablokována záloha ve výši 300 PLN. Blok se uvolňuje maximálně do 5 dnů od data odhlášení. Protože se jedná pouze o předautorizaci, neuvidíte prostředky převedené na váš účet, pouze se změní zůstatek.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.