CK Zanzo – Reservation & Customer Care Agent
Ahoj kandidáte/tko, těší nás, že tě zaujala právě pozice Rezervačního specialisty. My jsme tým CK Zanzo – konkrétně Silva a Míša. Ve Slevomatu nám nikdo neřekne jinak než „Zanzo holky“. Míša se právě vrhá do nové životní role, a proto hledáme někoho, kdo se stane jejim nástupcem. To, co nás spojuje je láska k cestování a komunikace se zákazníky. Přidáš se k nám?
- Malý tým s láskou k cestování
- Individuální péče o zákazníky
- Svobodná firemní kultura
CK Zanzo je cestovní kancelář pod záštitou Slevomatu, která poprvé spatřila svět v roce 2018. Fungujeme trochu jinak, než je obvykle v cestovkách zvykem. Jsme malý tým, proto úzce spolupracujeme na denní bázi. Hlavní náplní naší práce je rezervace online zájezdů pro naše klienty. Velkou část pracovního dne věnujeme zajišťování požadavků a potřeb našich zákazníků a obchodních partnerů. Zákaznici s námi nejčastěji vycestují do Maďarska, Slovinska, Rakouska, Polska, Slovenska, Chorvatska či Itálie. Pracujeme v našich slevomatích online systémech, nebo také v CRM systému Pipedrive.
Jak by vypadal tvůj pracovní den?
Gró tvé práce bude spočívat v péči o zákazníka. Aby každý, kdo si u nás objedná zájezd, odjížděl na dovolenou i z dovolené maximálně spokojený.
- Zpracovávání rezervací k zájezdům od A po Z, které s pomocí kolegů z deals managementu vypadají takto.
- Zodpovědnost za vytvořené rezervace v rezervačním systému a jejich celková správa.
- Budeš takový „buddy“ našich zákazníků – vyřizování servisních dotazů k prodaným zájezdům po e‑mailu a telefonu.
- Řešení nestandardních situací – Zpracování změn a speciálních požadavků hostů a našich partnerů.
Velká část tvé práce bude administrativní. Co si pod tím představit?
- rezervace pobytů
- zasílání cestovních pokynů klientům
- řešení případných změn a požadavků klientů – přiobjednávání přistýlek, míst pro děti, domácí mazlíčky aj.
- kontrola plateb
Jak si tě představujeme?
Máš :
- Základní znalost zeměpisu - Víš, že Mauricius neleží v Asii. 😄
- Předchozí zkušenosti z rezervačního oddělení CK, nebo hotelu výhodou. Každá zkušenost z cestovního ruchu se ti bude v Zanzu hodit.
- Zmáknutý time management a pečlivou organizaci práce.
- Schopnost samostatného rozhodování, ale i práce v týmu.
- Příjemné vystupování, cit pro komunikaci s proklientskou orientací a chuť pracovat na svém rozvoji.
- Stresovou odolnost - Více práce, nebo méně příjemný telefonát tě nerozhodí.
- Časovou flexibilitu – Směny si budeš skládat v rozmezí 8 – 18 h.
- Perfektní češtinu slovem i písmem
- Angličtinu na pokročilé komunikativní úrovni – Zvládneš obsloužit anglicky mluvícího zákazníka po e‑mailu i telefonu.
Co ti můžeme nabídnout my?
- zázemí jedné z TOP e‑commerce firem v ČR a moderní Kanceláře v Karlíně
- otevřenost novým nápadům – víme, že to jde dělat lépe a chceme to změnit
- možnost růstu v rámci firmy
- atmosféru svobodné firmy a kolegy, kteří se rádi smějí a vždycky poradí
- zaměstnanecké benefity – home office, vzdělávací kurzy, 1000 kreditů měsíčně na nákup na Slevomatu, Multisport karta, výuka Angličtiny, Terap.io – psychoterapeutické poradenství, Verdikto – právní poradenství, občerstvení na pracovišti a další…
- Nástup ideálně ihned, ale rádi si na tebe i počkáme.
Že bez takové práce nemůžeš žít? Paráda! Ozvi se nám skrz tlačítko „odpovědět“, vyplň krátký formulář, připoj své CV a klidně i pár slov o tobě. My se ti co nejdříve ozveme.
Těšíme se a čekáme na tebe!